Job 5 van 20


Report this listing

Solliciteren



Customer Care Advisor B2B (ADMIN) - Aalst


Functie

Aalst | Administratieve klantendienst B2B | Empathie | Commercieel inzicht | Opstart 1 juni 2024

Werken in een Telenet Business Support Center
Als klantendienstmedewerker - of liever: 'customer care advisor - voor onze kleinere zakelijke klanten kom je terecht in een open cultuur en een warm nest waar we je talenten koesteren en je ruimte geven om te leren. Wie je ook bent: bij ons mag je 100% jezelf zijn. Telewerk is zeker mogelijk, al zien we je ook graag regelmatig in 't echt op kantoor. Zakelijke klanten helpen met de meest uiteenlopende vragen en meedenken over de beste customer care ervaring voor onze klanten? Aan variatie geen gebrek. Groeien en kansen krijgen? Evengoed check. En dat vast contract? Dat steek je meteen op zak.

Je taken als Customer Care Advisor
Jij legt onze businessklanten in de bovenste schuif én in de watten. Als een echte Sherlock Holmes ga je op zoek naar de beste oplossing voor onze klanten en probeer je om hen in één contactmoment verder te helpen. Door oprechte interesse te tonen en proactief de juiste vragen te stellen, kom je te weten welke extra oplossingen de klant nodig heeft. De partnershiprelatie die je opbouwt, leeft verder in je excellente nazorg. En of je als customer care advisor af en toe ook een mooie geste mag doen? 't Zal wel zijn.


Jouw profiel

Onze ideale Customer Care Advisor
Voor onze contact centers heb je geen specifiek diploma nodig, wel zoeken we vertrouwensband-bouwers en klantgerichte meedenkers die geen onderwerp uit de weg gaan. Je hebt commerciële flair, sterke communicatieve vaardigheden en een warme persoonlijkheid.

  • Je bent geïnteresseerd in de business van je klanten en denkt met hen mee hoe je hen snel kan helpen als een administratief probleem niet meteen opgelost kan worden. Zo ontzorg je de klant, zodat die zich op zijn eigen business kan focussen.
  • Je werkt zelfstandig, maar aarzelt niet om de hulp in te roepen van collega's, of om je teamleden een handje toe te steken.
  • Je wil het beste voor de klant en past je flexibel aan hun situaties en noden aan. Je hebt een sterke klantgerichte attitude en denkt proactief in oplossingen voor onze klant.
  • Je wil groeien en nieuwe dingen leren.
  • Met een mondje Engels scoor je extra punten en als je je ook nog eens uit de slag kan trekken in het Frans, heb je zeker een extra troef op zak.
  • Je zult werken in Aalst.
  • Zich voorstellen aan de telefoon
    De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...)
  • Behandelt: Binnenkomende oproepen (consumentendienst, opnemen van bestellingen, bijstand en hulp aan klanten, ...)
  • De klant informeren over de kenmerken van de producten
    De klant adviseren bij zijn keuze
  • Contact opnemen met klanten en potentiële klanten
    De producten en diensten van de onderneming voorstellen (nieuwe producten, bijkomende verkoop, ...)

Aanbod

Wat wij te bieden hebben
Jij bent er voor onze zakelijke klanten, en wij zijn er voor mekaar. Je komt niet terecht in zomaar een contactcenter , maar in een warm team waarin je jezelf kan en mag ontplooien. Wat we nog in de strijd gooien om je te overtuigen?

  • Een stevig salarispakket met heel wat voordelen. Boven op je basisbrutoloon van minstens € 2.312,64 (het exacte bedrag is afhankelijk van de ervaring waarmee je bij ons komt aankloppen), krijg je maaltijdcheques, personeelskorting op Telenet-diensten, een hospitalisatieverzekering en een pensioenfonds. Je kan bovendien ook nog €400 extra verdienen wanneer je extra sales genereert.
  • Meteen een vast contract.
  • De mogelijkheid om thuis te werken , als de structuur van je team en je werk dat toelaat.
  • Werkdagen die voorbijvliegen, in een flexibel uurrooster. Onze klanten kunnen tijdens de week bij ons terecht van 8.00 tot 18.00 uur. Je werkt dus in shiften binnen die uren. Daar staat een aantrekkelijke ploegenvergoeding tegenover.
  • Een intensieve opleiding van vier tot zes weken, on-site of op het hoofdkantoor en tijdens de kantooruren.


Zin in een job met inhoud en afwisseling? Word Customer Care Advisor bij Telenet. Solliciteer nu door ons je cv en motivatiebrief te bezorgen via de knop hieronder. We bellen je op voor een korte screening. Jij stelt jouw vragen, wij de onze. Zo doen we een eerste selectie. Vervolgens bezorgen we jou een persoonlijkheidstest en een proef waarbij we onder meer peilen naar je vermogen om logisch te redeneren. Geslaagd? Dan volgt er een dieptegesprek van een uur en checken we je referentie(s). Afsluiten doen we met een gesprek met de hiring manager … en jouw krabbel onder een vast contract?

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht